Fortsättning måndag

Efter övningen körde jag Lady och hon är så FIN vilken dröm att köra.
Om inget annat händer eller vädret sätter stopp så åker jag,Niklas och en elev från NP4 till Solvalla och kör jobb med Lady och Jagette på måndag förmiddag nästa vecka.

Idag på förmiddagen var jag och Gunilla iväg för att handla lite arbetskläder men det fanns ju ingenting suck!

Vi provade vinterkängor men dom fanns inte i storlek eller var obekväma å klumpiga.
Jag skulle prova en vinteroverall och jag slängde på mig en S overall och den kunde man vara en människa till i till saken hör att jag provade två modeller och dom var precis likadana.
Det enda jag hittade var batteri drivna handskar :) och sen fick vi uppdrag av smeden att köpa ergonomiska snöskyfflar och det hittade vi.
Vi svischade vidare till Lillhästen och där hittade jag ett vinter sett men kändes onödigt när jag redan har schyst vinterjacka och det såg för litet ut i alla fall.
Hittade sedan jätte fina varma byxor till bra pris och en varm dun väst som jag kan ha under jackan jag redan har.
När Gunilla gick och tittade på skor så provade jag i alla fall settet med byxa och jacka i storlek XS och döm om min förvåning jag kunde ha det och det satt bra :) det gjorde min dag då jag kämpar med vikten och det här va så skönt har aldrig burit ett plagg i XS nån gång!

I morgon har jag 2HH heldag men mer om det i morgon.

Trevlig kväll!
/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0