Tisdag

God dag!

Jag och Emma käkade frukost tidigt i matsalen och då missade ni något Leffe körde en fin uppvisning som Ernst hahahaha.
Nåja vi började med att köra Quinta och Opus 3 varv på flisen och sedan 10 intervaller på rakan dom blir ju bara bättre och bättre dessa två finingar!
Efter det körde Emma Lady för första gången och jag körde Pucken och hade Mumin på släp bakom.

Efter lunch ska vi släppa ut och mocka sedan ska jag göra nått som känns sjukt tungt.... Jag ska åka och hälsa på Anna K min älskade lilla prinsessa som Emma nu äger. Jag kommer gråta floder, tårarna kommer redan nu när jag skriver om det fybubblan.
Saknar henne sjukt mycket lilla tjejen.

Sedan ska vi fortsätta att tvätta elevstallet så det blir klart förhoppningsvis idag. Annars i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0