Ser fram emot denna vecka

Så var det söndag igen och i morgon väntar jobb.

Igår var det Berga kamratförbunds återträff som är vartannat år det är för alla som gått eller jobbar/ jobbat här.
Det är först möte och sedan middag å lekar sedan är det party på kvällen.
Det var riktigt roligt jag hade ett par stycken från min gamla klass hemma först och vi grillade och snackade gamla minnen sedan vid 22 gick vi ner till partyt.
Det är så roligt att så många kommer år efter år och alla är glada och många gamla kära återseenden fick man.
Kul å höra vad alla har för sig nuförtiden .
Jag blev jätteglad för alla fina kommentarer jag fick igår det gör mig ännu mer motiverad att kämpa på. TACK!

I veckan börjar dom nya ettorna här på Berga det ska bli intressant å se om man känner igen några från öppethus träffarna eller nån av mässorna som vi brukar ha montrar i.

Veckan bjuder oxå på skoning av Blomman i morgon eftermiddag och jag hoppas att lastbilen är klar på verkstaden så vi kan åka och hämta den.
Vi ska ju även motionera hästar såklart.
Det är Emma och jag som jobbar i Travstallet denna vecka.
Leffe och jag ska även planera lite inför hösten.

Trevlig Söndag kväll!
Sara

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/753643/images/2012/pic_502800d29606ee5e19000009.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0