Måndag

Dagen har gått fort och vi har fått saker gjort. Emma och Sophie hämtade hem alla travarna så vi har dom nära i veckan när dom ska motioneras. Sedan körde vi tjejerna innan lunch. Jag hjälpte Gunilla att lägga om Olles ben och Gipsa om Allans hov. På eftermiddagen så släppte tjejerna ut hästarna och jag mockade sen snyggade vi till i stallet, rensade brunnar inför tvättning av stallet mm. Efter det tog vi varsin pensel i handen och fortsatte måla elevstallet som snart är klart. I morgon kommer Jenny och Cornelia och hälsar på och då är det grabbarnas tur att röra på sig. På onsdag kommer kanske min syster och våran barndoms kompis hit och rider lite. Dom är lite känsliga för väder så vi får hoppas det blir sol så dom kommer hit. Min syster har jobbat hos Björn och Bengt Larsson på Erikssund för länge sedan så hon kan både rida och köra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0