Amanda här igen

Nu, finally, har jag fått in de nya hästarna i dropdown menyn hos "Våra hästar". Den första, Americanrevolution har inte ännu kommit "hem" än om jag förstått det hela rätt. Den andra är Blacksmith Lady som fått sin plats i listan.
 
Jag höll på för några helger sedan med att få in hästarna i listan men kunde verkligen inte få till det. Efter flertal timmar utan att ha löst problemet sket jag i det och har varken haft tid, ork eller lust att sätta mig ner igen med kodmallarna. Men nu så!
 
-
 
Om ni som läser (ni är ändå några stycken!) har några funderingar eller märker att något är fel någonstans, nya idéer, bilder ni vill bidra med eller tänker på något annat angående bloggdesignen här kan ni antingen kontakta mig via min egen blogg amzie.blogg.se eller maila mig på [email protected]
 
Ibland märker jag att alla hästarna inte går att gå in på utan det kommer upp en popup att det är fel på sidan eller att den där förbaskade kon har varit där, det har inte med min design och kodning att göra utan helt enkelt med blogg.ses nya plattform. Testa att uppdatera (F5) hela sidan eller bara hästens popup :)
 
Tjing

Kommentarer
Postat av: Travsara

Du e bäst!
Tack för all hjälp!

2012-08-02 @ 01:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0