Påsk

Jaha nästa vecka är det lov på skolan men jag jobbar som vanligt, kanske tar ledigt nån dag kanske onsdag då jag inte behöver åka och ta hand om vallahästarna då.
Ledig i morgon, jour lördag och söndag i stallarna och ledig måndag ska bli riktigt skönt hoppas på fint väder så man kan pyssla lite hemma på tomten.
Solvalla hästarna får välförtjänt påskvila i fyra dagar nu.
Första NUM tjejernas sista dag idag oxå dom har varit jätte duktiga och efter lovet kommer Maja,Boken och Angelica att vara med mig i stallet i två veckor.Så då är det fullt ös igen.

Dom som har ridning har idag Dressyr och Hopp prov så det knoppades och putsades som attan i ridstallet på morgonen och tjejerna va stiligt klädda i tävlingskläder.
På förmiddagen rider dom dressyrprogram och på eftermiddagen hoppar dom bana.

Tänkte köra jobb med Opus på eftermiddagen om inte vi får besök av dom envisa älgarna idag oxå hehe måste flirta med någon som kan fota när jag kör honom någon dag, han är ju så stilig.


Kommentarer
Postat av: Helena

Åh vilken snygg häst! :) verkligen stilig! :)

2012-04-07 @ 19:58:58
URL: http://travgalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0