Fredag

Idag fick tjejerna motionera hästar hemma på morgonen och jag var först på hästmöte och sedan åkte jag till Solvalla och hämtade hem Fresa och Takida.
Först mockade jag ur Fresas box och packade in täcken i lastbilen å gjorde klart (Tack Malin för hjälpen)och sedan så bjöd jag på cupcakes som jag bakade igår kväll och köpte en blomma å ett kort till tjejerna i stallet så vi tog en Hej då fika och snackade lite. Hoppas verkligen vi kommer hålla kontakten för ni är underbara :)
Tyvärr var inte Louise där idag på förmiddagen så får prata med henne på måndag om hon är där då när vi ska in med Mumin som ska starta Montè igen.

 


När jag kom hem igen till Berga så fixade jag lite med lastbilen bytte en mutter å satte dit en bricka och kolla batteriet mm
Sedan gick jag på promenad med vilddjuret som var riktigt lugn idag fick sällskap med Sara Hansèn
Filmade oxå men gick inte att lägga in den så den får ni senare ikväll.
Vi gick runt allèn idag för första gången och passade då på att beta lite i ena sommarhagen.






Nu ska jag och Sara Hansèn ut och köra lite i det fina vädret
Hoppas ni får en trevlig helg så hörs och syns vi!
Håll tummarna för Fantis (min hund) som ska ställas ut för första gången i morgon i Västerås.
Kram Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0