Kval Solvalla

Hemma från Solvalla med två godkända kval hästar....

Kval 1 Takida Boko

Spår 11 konstig start men gick iväg bra och framför allt travade hon riktigt riktigt fint,men till nästa gång blir det helstängt så vi får lite med tåga i henne men hon svarade när jag röck tussarna.
Fick tyvärr inga bilder på banan på henne då jag själv satt i vagnen.
Hemma innan avfärd


Kval 2 Speedy Santana

Han öppna bra gick ca 18 första 500m. Han va lite överladdad och la bort mycke kraft på det men han va fin fin han oxå och till nästa gång blir det ryckhuva och helstängt. Gick med fast huva.
Bet sig lite i tungan men det va inge fara.





Tack till Sara och Carin som va med som hästskötare även fast dom har sin studentskiva ikväll.Bra jobbat!


Slänger in lite charmiga bilder på mina underbara hästskötare:)
 
Sara


Carin


Tack även Ellinor som körde Santana bra jobbat och lite träningsvärk får du på köpet:)


Nästa vecka blir det nog två till kval hästar som ska ut men det återkommer jag med.
Ta hand om er kram Sara

Kommentarer
Postat av: Amanda aka Amzie

Så himla fin min flicka.

2010-04-23 @ 20:44:42
URL: http://amzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0