Måndag

Stackars Felicia A blev själv hemma med stallet idag när de andra inte behagade att dyka upp.....
Det gjorde hon superbra👍🏻 Fick hjälp av ridtjejerna med mockningen och sedan kom ett par andra Travelever och hjälpte  till att motionera hästarna.
Bra jobbat Felicia!!

Vi andra var hos Båth idag och körde fina hästar.
Tintin var med och kollade läget så hon mockade hela Anders länga och hjälpte Carina att strö boxar sedan var det borst och pyssel med andra hästar och selhjälp. Nästa gång så kör även hon👍🏻

Ebba och Sanna hoppas jag att jag får in en liten rapport av om hur dagen varit och hur hästarna var som dom körde så jag kan lägga upp det här.

Svante var på gården idag och kände på många av hästarna i intervallerna.
Pratade ganska mycket med honom när vi körde och jag tycker att han är mycket trevlig och har en sund å fin syn på hur hästar ska tas om hand och tränas. Detta samarbete kommer utvecklas till något riktigt bra!

Sanna och Tintin lika snygga som vanligt😜



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0