Bilder från dagen

Fina Takida visad av Ellinor
Värmning på rundan som kallas GP

Takida,Lena, Lucky,Quinta och lilla Fresa syns inte.
Agnelia och Quinta kör om



Tack Tuva för lånet av kameran!


Dax att damma av sin egen systemkamera och börja fota igen. Måste dock köpa nytt objektiv som jag lyckats tappa i golvet....

I morgon har jag ettor och jag vet inte vad det är med alla nu? Alla vill börja lektionerna tidigare så att dom får ut mer av hela dagen tillsammans med hästarna för jag antar att det är dom och inte mig dom vill umgås med hihi
Jätte roligt att ni är så laddade på att lära er och ta hand om våra fina hästar.
Trevlig kväll!
/ Sara 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Superkul med så fina bilder i inläggen!

2014-03-28 @ 00:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0