Ny slinga på G

Idag har banmästarna Sara och Niklas börjat jobba med en ny bana som vi kan köra på. Den hann inte bli klar idag fast vi höll på till 17.
Först tänkte vi att det bara gick att packa snön med välten men tji fick vi, bara att åka hem och hämta plogtraktorn.
Det kommer bli bra när det är klart hoppas vi :)
Får fortsätta nästa vecka med att bredda och packa.
Vi vill även att det är minusgrader nästa vecka som det är utlovat för bästa resultat.
Hoppas ni alla får en trevlig helg! Själv har jag fullt upp först jour lördag morgon åt Gunilla och sedan på eftermiddagen så ska jag och allas våran gamla HästMalin hålla i en kurs för Blå stjärnan och på söndag ska jag på hundutställning och hoppas att min hane får sitt sista CK.

Trevlig helg!
/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0