Helg

Nu är det snart helg men för mig väntar det  jobb då jag har jour i helgen och har två skadade ridhästar inne på stall som ska tas om hand och sen är det ca 30 st på bete som ska kollas.
Släppt ut alla travarna i stora sommar hagar nu på eftermiddagen så dom får ha lite mys i helgen dom har jobbat på bra i veckan finingarna och självklart har Janina och Sophie oxå varit duktiga, jobbat som bara den.
Sedan har vi tömt resterande boxar som ska tvättas nästa vecka,har 3 uteboxar kvar att tömma men det är ingen panik med det.
Så här ser Olles ben ut men det är mycket finare idag inte alls svullet och han har stått med animalintex omslag
 
 
Hoppas ni får en trevlig helg för det ska jag ha!
Får hålla tumarna för att hästarna får hålla sig hela i helgen så jag slipper ha en stor sjukstuga här.
Tjolahopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0