Måndag

Liv och rörelse igen här på Berga när de flesta börjat jobba och halva 3HH och 3L är tillbaka.
Fick träffa två nya lärare idag en som ska ha matte och en ska ha Häst och lite annat.
Malin jobbar med mig denna vecka och Tuva är här på sin fritid och hjälper oss i stallet.
Idag tog jag tag utanför travstallet med ogräs rensning, sedan hämtade vi hem hästarna och motionerade dom mellan regnskurarna.

På onsdag kommer Marianne och tittar till Mona för att se om hon är ok i sitt vänstra fram ben.
Och på kvällen flyttar de nya ettorna in på internatet.
Jag får träffa dom först på torsdag då jag tänkte åka till Solvalla på onsdag kväll och träffa lite vänner och kolla på fina lopp.

Freek ska sko sex stycken travare denna vecka. Tre på onsdag och tre på torsdag.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0