Gästblogg av Elin

Kazoo is in tha house!! A fast nää, de var bara jag den lilla skiten i 3an vid namn Elin .
just nu så har vi indviduella val veckor. jag och Carro i min klass har just nu trav och det är superroligt ! vi har egna passhästar som vi tar hand om , tränar osv. Mina pållar är Pucken , jalle, takida, chippen blomman och santana och Carro valde Jagette, zebb, opus, fresa , quinta och lilla lady . det är späckat schema om dagarna med att köra/ rida hästarna ta hand om utrustning, mockning och allt annat som tillhör lixom, så det är kuligt!
 
I måndags kom vi hit , bestämde vilka hästar vi skulle ha, la upp ett träningsschema , sen skulle vi ut och kolla så att alla vägar såg bra ut att köra på ...
...vägen vid gp kunde vi då utesluta..
sen satte vi igång att köra hästar , några gick fort och andra gick motion sen vare full rulle till valla och licenslopp!
 
 
Tisdags så fortsatte vi att köra alla pållar , körde blomman på morgonen och hon kändes mjuk och fin. sen red jag fort på jalle och motionerade santana och takida !
 
idag onsdag så mockade vi på morgonen och sen körde jag pucken till näringsberg , sen efter lunch så fuskade vi lite och körde chippen i irockard och tog blommis på släp , skönt som fn!
 
nej nu ska jag springa och göra iordning mig inför studentskivan . klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0