Ny vecka nya tag!

Idag på måndagsmötet så var en enhet från Haningepolisen här och pressenterade sig och pratade lite om droger och dom ska komma ut och hålla en utbildning för oss personal snart vilket jag tycker är jätte bra och intressant.

Efter det så gick jag ner till stallet där min lilla prins stod troget och väntade hihi,stalltjänsten hade lämnat Opus inne åt mig så jag körde honom ett par varv på flisen och han e ju så underbar! Ska jobba honom ordentligt nu så han kanske kan kvala mot sommaren.

Ny duschad snygging


I eftermiddag har jag ett gäng ettor och efter den lektionen så lastar vi Mumin och åker till Solvalla för han ska gå ett jobb i kväll med dom som tar licens inför starten nästa vecka. Amanda Appelbro rider.
Jenny Alm tar en Berga buss med elever med sig och tittar, vilket är jätte roligt.
Julia skulle ta med sin kamera och fota lite oxå :)

(Amanda och Mumin innan kvalet på Solvalla)

Nu är det lunch snart och sen kör vi så det ryker!

/Travsara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0