Sundbyholm

Igår körde jag (Emma ) mina första lopp. Körde Nova i lopp 1 och veloce i lopp 11.
Värvningarna gick bra på båda! Båda var taggade och starka. 
 Inför Novas lopp satte vi på halvstänkt och rycktussar. Jag hade spår 8 och skulle leda andra volten vilket jag var jättenervös för men fick hjälp av andra på banan och fixade det bra. Under loppet låg jag invändigt och blev tyvärr instängd så kunde inte göra så mycket. 
Hon var jättefin och lyssnade jättebra! Hon gav verkligen sitt allt och var ett riktigt roligt lopp!! 

När jag körde veloce (hade helstängt och rycktussar) så var det autostart och tyvärr så klantade jag mig och hamnade fel bakom bilen så det blev en omstart. 
Loppet öppnades i väldigt snabbt tempo och tyvärr så hängde jag inte riktigt med och hamnade i tredje spår och efter mycket beslutsångest så bestämde jag mig att gå fram till ledande utvändigt när tempot sänkts lite. Hon var jättefin och gav sitt bästa tyvärr så var inte min körning på topp. Men hon var sjukt fin!!

Riktigt rolig och lärorik dag!! Absolut det coolaste jag gjort!! Och alla som var där och hjälpte till och hejade på en gjorde allt så mycket lättare och roligare! 



Trackback
RSS 2.0