Solvalla

Hej, Ida i 3H här igen. Idag (torsdag) har jag, Sara och Jenny varit på Solvalla där jag fick köra Prinsen och Veloce fort.

 Veloce gick i 20-tempo 2140m (8 sekunder/100 meter) och jag släppte på sista 500 meterna. Jag körde det jobbet tillsammans med Stall Sjöström som var inne med ett par hästar.
Även Veloce gamla ägare var där och han var glad att se henne,hon fick lite gos av honom😀


Prinsen körde jag ensam och han gick i 30-tempo 2140m (9 sekunder/100 meter) och så släppte jag på sista 500 meterna så han fick springa på lite mer. Han är lite lat så vi ändrar lite till nästa gång så han tänder till lite mera. Båda två var jättefina och jag är jättenöjd med dagen!
/Ida 3H

Filmer kommer upp snart


Veloce innan värmning
På väg till banan
Prinsen och Ida på väg av banan
Prinsen
Veloce och Ida
Trackback
RSS 2.0