Lovjobb

Hej alla!
Ida i 3H här. I fredags så var det lovjobb och då jobbade jag och Beata i 1an tillsammans. Vi började som vanligt med att fodra och släppa ut alla hästar, sedan mobbade och fixade vi hö till alla. Innan lunch så körde jag ut med Prinsen och Ebba i 2H fotade lite när jag körde fort nere på rakbanan. 6 intervaller i 40-tempo blev det då rakan va lite kladdig för dagen. Under tiden som jag körde så städade Beata ur hörummet och snyggade till lite. Hon fodrade även lunch till alla hästar.

Prinsen skötte sig jättebra och var jättefin i intervallerna! Efter lunch körde jag ut med Putte och Beata körde Fresa, Beata körde 2 varv på flisen och jag körde likadant med Putte som jag gjort med Prinsen. Även Putte va jättefin och Ebba fick några bra bilder på båda hästarna. Sedan gjorde vi klart det sista för dagen och tog helg!
/Ida

Trackback
RSS 2.0