Licenslopp

Idag körde jag (Emma) mitt andra licenslopp. Jag hade Tattan och vi fick spår 4a.

Dagen började lite rörig då jag hade tagit med två vänster gamascher och en för stor spärrgrimma vilket var väldigt klantigt av mig, som tur är så kunde vi låna av en annan.
Själva loppet gick bra för mig idag! Tattan var jättestark så armarna var helt slut efter men hon lyssnade ändå väldigt bra och hon var jättefin att köra! Var även jättekul att se hur taggad och glad hon var på banan!
Var även kul att få vara med bland dom främre hela loppet! Var en väldigt häftig känsla!

Är jättenöjd över Tattans insats så får jag ta lärdom av idag och se till att packa noggrannare nästa gång men förutom det är jag även nöjd med min egen prestation! Jag lär mig verkligen massor för varje gång och det här är utan tvekan det roligaste jag gjort!!

Trackback
RSS 2.0