Ny kusk redo för "riktiga" lopp



Hej! Idag (lördag) körde jag mitt sista licenslopp! Jag klarade provet och har blivit godkänd på loppen. Idag startade jag från bricka 1 och körde Lena. Det var först 2 voltstarter, som vanligt, och sedan var det 2 linjestarter. Voltstarterna var ok, jag var lite sen i båda men är överlag nöjd. Linjestarterna vart också ok, första vart väldigt rörig eftersom det var första gången vi gjorde det. Andra vart mycket bättre och i loppet la jag mig ganska långt bak i fältet. Vi körde i 21-tempo första 1000 m, sedan gick det lite långsammare resten av loppet. Sluttiden vart 1.21,2. Lena va fin och jag är jättenöjd!
/ Ida

Grattis till licensen!! Bra jobbat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0