Lång dag

Började dagen med fodring och utsläpp sedan lastade vi Lena och Tattan och åkte till Solvalla. 



På vägen dit fick vi höra om det hemska som hänt i Bryssel.
Finns inga ord för vad man känner för de som drabbades på något sätt under dessa vidriga attacker.
Kan bara sända en tanke och tända ett ljud för alla ikväll.


Väl på Solvalla så gjorde Felicia och Ebba ordning vagnar och hästar för att sedan köra ett medel lugnt jobb på banan. 
Tattan var riktigt laddad idag och såg ok ut.
Lena var fin som vanligt, blev lite trög och oinspirerad när hon fick ligga i ledningen.
Fick beröm av en trevlig karl jag stod och pratade med att hästarna såg jättefina ut och eleverna såg proffsiga ut i vagnarna.
Ebba och Tattan
Felicia och Lena

Lena får en dusch
Tattan oxå


Som ni ser så snöade det på Solvalla, helt onödigt enligt mig, vill ha sol och torra banor nu.

När vi kom hem gav vi hästarna lunch och sedan tog vi själva snabblunch


Efter lunch körde tjejerna hästar och jag tog tag i städning av Hästbussen.
Ut och invändig tvätt. 
Hästdelen ska jag spola ur när det blir lite varmare ute.



Lilla julafton när man fått leverans av beställda grejer.
Lite monte utrustning och nya starthuvudlag bla
Sedan var det bara att göra klart stallet som vi inte gjorde innan vi åkte till Valla.
Och efter det så var det en provridning inbokad på Opus.

Trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0