1b

Stallsysslorna gjordes på morgonen med hjälp av YRK och Jenny. Efter att jag visat Jenny vad eleverna skulle göra idag så var jag tvungen att gå hem några timmar då min son börjat spy.
Jenny gick igenom hur man Visar häst vid hand med eleverna.

Efter lunch var jag tillbaka då min svärfar tog hand om min son.
Vi bytte brodd på hästarna och sedan gjorde vi iordning för en långsamtur.




Viktigt att ha bra kläder i det här vädret.

Kiropraktorn var hos oss idag och kände igenom och behandlade Grittan och Joppe.
Joppe kändes fin, bara lite småsaker att åtgärda och vi ska massera hamstringsmuskulaturen på honom.


På Grittan fanns det lite att göra men det skulle vi få ordning sa kiropraktorn.
Båda hästarna verkligen njöt av behandlingen, dom gäspade och tuggade.

Här har Grittan fått lite Akupunkturnålar


Tjejerna fick även en hemuppgift till nästa vecka. Att ta reda på lite fakta om våra svenska travprofiler, tränare,kuskar.
De fick en person var att ta reda på fakta om.

 Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0