Tisdag

Inga elever idag så jag och Jenny gjorde stallet först sedan gick vi lös i skåpen på kontoret. Rensade, städade, och fyllde på med nytt. Funderar på en ommöblering.
Ni som glömt eller lämnat kvar kläder i stallet eller på kontoret hämta dessa är ni snälla annars kommer det att kastas snart.
Jenny la in alla kläder,skor,vantar i torkrummet.

Stella kom och hjälpte till att fixa alla höpåsar.


Efter lunch kom Ebba och körde mågra hästar och jag fixade med tvätten och tog sedan in hästar och pysslade.
Hälge fick låna Jennys pilatesboll till hans stora glädje. Den höll i 10min haha

När stallet var klart åkte jag till Stavs häst och hund och köpte nya arbetsskor.

I morgon efter övningen åker jag in med de flesta traveleverna till Solvalla för en Ungdomssatsningsträff.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0