Sista licensloppet🎉

Idag var mitt sista licenslopp och jag fick avsluta det pĂ„ bĂ€sta möjliga sĂ€tt med fina Lena! Vi hade nummer 7 och vi körde först tvĂ„ voltstarter och sen tvĂ„ linjestartet. Fick riktigt bra starter alla gĂ„nger vilket var vĂ€ldigt kul! Lena var verkligen blixtsnabb i starterna och visade sig verkligen frĂ„n sin bĂ€sta sida! 
I loppet hamnade vi som första ytter och dÀr lÄg jag hela loppet, tyvÀrr blev hon lite trött och orkade inte riktigt med i slutet men hon var jÀttefin! Var riktigt roligt att köra henne.

Det hÀr har nog varit det roligaste jag gjort! Alla hÀstar jag kört har verkligen varit sjukt fina och jag har utvecklats jÀttemycket!
Tack till Sara och Jenny för all hjÀlp, hade aldrig klarat det utan er!

Lena
Blomman
Fresa
Tattan

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0