Licens

Hejhopp! 
Idag körde jag (Ebba) och Sanna vårat 7de licenslopp. 

Be Lucky E.S 
Jag (Ebba) körde Lucky idag, jag skulle igentligen haft Joppe men han har fått en spark på framkant och vilar nu. Lucky var jätte fin och inte stark alls idag. Vi fick spår två och då ligger man bredvid den som har spår ett. Vi värmde 3 bakvarv och körde 1 rätvarv. Vi hade 3 provstarter och dom gick super bra, sen var det 4de starten och då gick loppet, jag och lucky hamnade som tvåa på ytterspår och sen han som ledde loppet frågade om jag kunde gå in framför, för hans häst var en aning stark så då fick vi gå in framför och leda loppet, så lucky och jag "vann" idag och han är nu lite mallig😁 vi körde på 1.24 under loppet.

Jag vann🎉


Lena Way
jag (Sanna) körde Lena och hade spår 1. Jag var lite nervös inför första provstarter då jag trodde de skulle vara mycket svårare än var det faktiskt var. Eftersom det är 10 sekunder mellan  klart och när det säger 1 så valde jag att slå på klockan så fort jag hörde klart. Det gick faktiskt helt okej och i de tre första provstarterna så låg jag rätt men i den fjärde var jag lite för tidig. Men det kändes väldigt bra och är fortfarande väldigt kul.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0