Licens

Tjolahopp! 
Idag körde Sanna och Ebba sitt 9onde licenslopp.

Jag (ebba) körde fresa idag igen, vi hade spår 6 alltså sprigspår,  då voltar man i bakvolten, men idag var det bara tre styckna i den volten men en av doms häst blev för stark så dom ville inte vara med längre idag. Jag ville idag faktiskt ha sprigspår och det gick super bra! Vi låg fyra på innerspår och kom 4 i "mål" och vi körde på 1.24 blankt. Jag behövde byta ett hjul på min vagn för den ena kunde spricka när som helst under loppet. Nästa måndag är det autostart och då kör man efter bil.

Fresa visar sina fina grimaser.


 
Idag hade Lena och jag (sanna ) spår 4. Det var lite rörigt i voltningen men tycker ändå att Lena skötte säg jättebra och de gick ganska bra för oss, det kändes bra iallafall! Vi kämpade oss fram till en tredjeplats.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0