Licensen klar

Hejsan Ellinor här! 
Nu är licensen slut, 15 lopp har vi kört.
Under alla dessa 15 gånger har vi testat på voltstarter, autostart och linjestart samt att vi gjort ett prov som både jag och Lene har klarat. 
Igår va det sista licensloppet och jag hade Lena och det gick super, hade spår 6 som är springspår. Kom fram bra i starten och låg då  i dödens hela vägen, de gick väldigt fort när vi körde. En monté kille tog täten och de gick då första 1000 1.21 och sista 500 meterna så gick de 1:20. 
Vi ska helst i utbildningslopp köra 1.25 för att man inte bara ska gasa. 
Men som alltid så va Bergas hästar me i täten som vanligt då Blommans tog vinnarhålet bakom ledaren. Blomman kom därför 2:a och Lena kom 3:a, bra hästar dom två. 
Lite sorgligt va de att de tog slut igår, men nu är det bara ett läkarintyg som ska in och sen kan vi hämta ut vår licens. 
För er som går travutbildningen på berga, jag rekommenderar er starkt att ta licens. Jag har lärt mig så sjuk mycket på dom här 15 gångerna.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0