Färdig med Licensen

Hej! 
Nu är Sanna och Ebba klara med sin licens. Det har varit 15 stycken riktigt roliga måndagar som vi har varit på valla. Vi har lärt oss väldigt mycket och kommer därifrån med mera erfarenheter. Förra veckan skrev vi prov som vi båda klarade Sanna fick 95/108 rätt och Ebba fick 92/108 rätt man var tvungen att ha 86 rätt. Vi har testat på alla spår och och blivit godkända. Båda två är väldigt spända på framtiden och kommande tävlingar för oss 😊


Nu kommer den en rapport från dagens sista licenslopp. 

Västerbo Europé
Ebba körde Joppe och det gick superbra! Vi fick spår 4 och feman var borta så jag låg bakom trean istället för bredvid. Vi hade tre provstarter och när det fjärde gick så drog han på och jag lät honom göra det och la mig sedan i rygg. Vissa vet ju att han har varit lite speciell vid utsläpp(vid träning) hemma men han har har skött sig prima och inte gjort en fluga förnär 😊

Lena Way
Jag (Sanna) körde Lena i sista licensloppet vi hade spår 1 och det gick kanon, var kanske några millimeter i de första provstarterna. Sen när loppet gick hamnade jag i rygg men valde att lägga mig i dödens istället då Lena inte alls tyckte om när de stänkte på henne så hon hade behövt en stänkhuva. Hon skötte dig som vanligt och var jätte fin. Det gick lite snabbare detta lopp då vi körde 21 tempo alla var nog taggade eftersom det var sista loppet.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0