Bilder från veckan

Övning med NP4
Lucky och Ida efter en motionstur
Första gången Ida var i Travstallet och körde häst.

Joppe gör fina grimaser 

Mysig tur i solskenet med fina Hälge

Ny häst på prov 
Sto 4år
Verkar väldigt snäll 
Fresa väntar på att få komma ut och röra på sig

Blomman har varit förkyld ett tag men värkar på gång igen nu. 
Släppte henne i ridhuset igår tisdag då hon börjat bli odräglig att gå till och från hagen med och överskottsenergi så det sprutar ur öronen.
Idag red Stella Blomman i ridhuset och det gick lugnt och fint till.
Jag ska köra henne i morgon.
Gammal elev och som även jobbat i svinhuset. Michaela kom och hjälpte mig motionera hästar idag onsdag.
Här på Joppe sedan red hon Opus i ridhuset.

När farfar måste sko hästar och man är hemma från skolan pga att man är lite krasslig så kan man roa sig med att borsta och gosa med Holly.

I morgon Torsdag kommer min svärfar och min pappa och kör häst med mig. Det ska bli riktigt roligt. 
Pappa kan köra häst då han ägt travhäst.
Svärfar älskar hästar och har gjort lumpen på K1 och ridit i vaktparaden många gånger.Han har även kört och ridit en del med mig här på jobbet på loven.
Svärmor som tyvärr inte finns med oss längre jobbade med travhästar i det kända stallet hos Wallner och Lindstedh.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0