Oj oj oj

Nu får jag skämmas som inte skrivit något här på länge men det har varit full fart hela tiden och när jag kommit hem så har det varit annat att tänka på. Då jag själv är dräktig och beräknas föla sent i sep/okt. 

Denna vecka har gått utmärkt och hästarna jobbar på bra. Fresa är brunstig så hon skriker så fort nån tittar på henne och matvägrar. Dock inga problem för hon äter stråfodret.

Quinta tror han är Kung och försökte döda Lucky i torsdags men Lene och Jag särade på dom med våra liv som insats. Lucky är hel och Quinta får gå i egen hage. SUCK!!!!

Många hästar som fått komma ut i skogen och myst i veckan med elever som kommit och hjälpt till på fritiden. Hästarna tackar och bockar.

Många har oxå jobbat på rakan och sett riktigt fina ut. Själv körde jag Opus och vilken skillnad det blivit på honom WOW!! Han är ju på diet och i hårdträning och det ger värkligen resultat. Jag har aldrig kört så fort med honom nån gång och med kontroll hela tiden Fantastiskt roligt!
Bra jobbat Amanda.

Licenstjejerna sköter sig kanon och gör framsteg hela tiden.

Vi är dock ledsna att vi inte är med på nya hemsidan........

Trevlig helg!
/Sara




Kommentarer
Postat av: Beatrice

Grattis!

Svar: Tack
Sara sundqvist

2014-03-08 @ 13:02:15
URL: http://ebstli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0