Jaaaaaaaaaaaa

Nu är vi glada allihopa då våran egna uppfödning Blomman klarade kvalet ikväll på Solvalla. Och inte nog med det hon gjorde det med tre skor då hon tappat en nån gång i loppet.
Hon såg jätte fin ut men tog inte i för fem öre. Hon rörde inte på näsan när hon kom in. Men hon vet inte riktigt vad det går ut på ännu men vi hoppas poletten trillar ner snart.

Stort stort GRATTIS alla som varit inblandad i hennes dagliga skötsel och träning.

För min egendel är detta sjukt stort och väldigt känsloladdat då jag tränat och kört lopp med hennes mamma och varit med från början. Lämnat hos hingsten.varit med vid födseln 21maj. Jobbig skadeperiod. Utdömd,konvalescent,Inkörning/ridning. Uppträning och nu är hon KVALAD det vågade jag inte tro att det någonsin skulle hända.

Hoppas hon får vara frisk nu så hon kan starta på och kanske tjäna några kronor.

Mamma Surfinia ler nog där uppe i hästhimmlen ❤️






Om någon av er som var med ikväll har några fina bilder får ni gärna skicka dom till mig så jag kan lägga ut dom här på bloggen.
[email protected]

Trevlig kväll!
Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0