Lyckad kväll

Började dagen med att jag och Niklas körde Blomman och Opus innan lektionen. Sedan har vi haft ettor hela dagen som först gjorde hälsokontroll på hästarna och efter lunch körde dom själva för första gången.
Det gick hur bra som helst👍

Kl 18 var jag tillbaka på jobbet igen för vi har haft Mont'e kväll i Travstallet.
Amanda Appelbro elev i 3HH höll i lektionen.
Det kom ca 20 personer 😃
Amanda började med att visa utrustning, sadling,sits och tygelfattning. Efter det gjorde vi ordning 3hästar och gick ner till ridhuset.
Där fick dom som ville prova rida.
Det var den Franska stilen vi kämpade med (även jag haha ) 
Alla kämpade så svetten lackade och det ser ljust ut för Mont'en i Sverige! Här ska det rekryteras hihi.
Måste ju säga att vi har helt fantastiska hästar! Dom är sååå snälla. 
Vi hade med Lena som är en av våra nya hästar och hon beter sig som hon bott här hela sitt liv,(hon kom i måndags) även Lady och Chippen var med.

Kom gärna med förslag om vad ni vill att vi ska ha för tema nästa gång.
Jag har ett förslag: Hästmassage för hemma bruk! Vad sägs om det?

Vi kommer nog vara många med träningsvärk i morgon 😜

Ni som tog bra bilder under kvällen får gärna skicka bilder till mig [email protected]

Lägger upp några från min taskiga iPhone 










Tack alla för en grym kväll!



Kommentarer
Postat av: Beatrice

Massage låter superbra!

2013-10-25 @ 12:07:13
URL: http://ebstli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0