Tung måndag

Den här dagen började ju inte så roligt men blev så mycket bättre när mina elever visar hur duktiga dom är och hästarna ser fina ut.
Vi värmde på flisen och sedan körde vi åtta intervaller på rakan. 
Jag körde Santana som börjat komma ner på jorden igen efter att ha varit lite busig ett tag,han kändes fin.

Samuel körde en tokkaddad Chippen som såg sjukt fin å spänstig ut. Samuel gjorde ett bra jobb där bakom som fick hålla i ordentligt.

Viktoria körde Takida som alltid är fin fin

Emilia körde Ödla som var sitt gamla lata jag idag men Emilia kämpade på.

Madde som precis börjat med trav körde en tokladdad liten räserponny Fresa och båda gjorde det bra.

Så dagen blev inte så eländig ändå 👍
Klart att det känns sjukt tomt i stallet utan grabbarna men vi måste tänka på våra andra älsklingar som behöver oss oxå och grabbarna finns ju kvar i våra hjärtan.
Lite läskigt var det när jag råka säga till Amanda att -oj vi har glömt att ta in Pucken och Jalle 😪 när jag såg deras tomma boxar.

Nu ser vi framåt och i morgon har jag NP4 och två praktikanter, det ska bli roligt.

För mig blir det tidig säng gång men ni andra får ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0