Tack

Vill tacka min fina vän och arbetskollega Jenny Alm för att du alltid finns vid min sida och som denna tunga dag lämnar din fina familj och sover hos mig för att kunna vara med när våra fina hästar lämnar jordelivet❤️ 
Det tjejer och killar ska ni vara rädda om. Era vänner är allt och ta vara på dom och tjafsa inte i onödan och om ni i alla fall kommer i luven på varandra ibland så är det inte så svårt att ta tjuren vid hornen och be om ursäkt! 
 
Jag och Jenny har varit väldigt nära vänner sedan 1997 då vi började på Berga förutom under ett jobbigt år då vi inte pratade alls och Jenny bodde i Göteborg(jag var lite för rak i vad jag tyckte om saker och ting )men vi hittade tillbaka till varandra och är nu starkare tillsammans.

Ta hand om varandra där ute!
Kram till er alla 😘



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0