1HB

Många borta idag tyvärr men fyra tappra själar var hos mig hela dagen. Morgonen ägnade vi åt utsläpp och mockning sedan skurade vi bort kalkavlagringar i spolspiltorna.
Ja vissa tog det lite easy och lät kompisarna jobba på lite extra....

Efter lunch tog vi in hästarna som vi skulle köra och broddade upp dom, mycket sten i broddhålen men tjejerna kämpade på. Bra jobbat!

Sedan körde vi GP men jag var tvungen att köra hem för Lena kändes inte bra i v.fram så jag vände hem och Leffe fick titta på henne.
Till en början tyckte han oxå att hon såg oren ut men när jag travat nån gång fram å tillbaka så syntes ingenting.skumt! Ingen värme, svullnad eller puls så vi får ta och springa och longera henne i morgon för att se om hon visar något då.

I morgon gör denna klass sitt inriktningsval och det är alltid lika spännande att se vilka som väljer vad.

3HH har övning i morgon.
På eftermiddagen får Niklas ta övningen då jag Gunilla och Freek ska till Globen och göra ordning Bergas monter på Horse show.
Jag kommer stå i montern på söndag eftermiddag från 15 tills det stänger och alla grejer ska packas ihop och köras hem igen.

Trevlig kväll!
Sara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0