Licenslopp

Blandat resultat idag.
Pucken gjorde sitt som vanligt och skötte sig bra, nästa gång ska Columbine prova helstängt huvudlag på honom.
My var nöjd med Chippen oxå dock var det en annan Mont'e häst som slog mot honom två gånger men som tur var så blev han aldrig träffad.
Lady var alldeles för laddad och galopperade så Johanna hade svårt att få stopp på henne men det är bara att bryta ihop och komma igen.
Amanda körde Jagette från springspår och det gick oxå bra och hon såg fin ut. Nästa gång åker stängt huvudlag på på henne oxå.
Jag körde kompletteringslopp för att jag inte kört lopp på länge så jag ska köra fem stycken lopp så att jag kan börja köra riktiga lopp igen. Det måste man göra om man inte kört på länge.
Jag körde Quinta och i värmningen var han oengagerad och sprang och bröt ut hela tiden så jag var inte glad på honom efter värmningen men i loppet sedan skärpte han till sig och var riktigt fin och låg på hela vägen i ryggar, man får sitta med pisken lite framåt hela tiden så han är skärpt hela vägen.jag är riktigt nöjd med honom och super glad att vara tillbaka i vagnen igen. Kör honom nästa vecka igen.Då med skitlapp och svansgaffel.
/ Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0