Tillbaka från semestern

Då var det slut på semestern och dax att börja jobba och Blogga igen.
 
Denna vecka jobbar Tuva-Lisa och Ulrika med mig.
På förmiddagen så var vi på kliniken med Domingo igen för omgipsning av hans hov och det såg riktigt fint ut,vi ska tillbaka på Fredag igen och sedan kommer jag att gipsa om det så slipper vi åka till kliniken hela tiden.
 
När vi kom hem så tömde vi boxarna som var kvar att tvätta så efter lunch har tjejerna tvättat stall och  jag har kört med röjsåg runt rasthagar och kollat till alla betes hästar.
Så nu kan vi ägna oss åt att träna häst resten av veckan.Jag har inte kört på en månad och gissa om jag har abstinens jajamen......
Börjar med Blomman i morgon bitti :)
På onsdag kommer hovslagaren hit och skor lite ridhästar för snart är det dax för dom att sättas igång igen.
 

Ha en trevlig kväll!
/Sara
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0