FREDAG

1HB på förmiddagen vi hade Visa häst vid hand.
 Först så gick jag och Niklas igenom varför när och hur man visar sedan  fick eleverna putsa upp hästarna från topp till tå och även tränsen skulle glänsa sedan fick dom ställa upp hästarna och berätta lite om sin häst medan vi gick runt och inspekterade deras häst och såg till att eleverna ställde sig rätt och så vidare efter det fick eleverna visa upp hästarna i skritt och trav för Niklas och mig och vi gav feedback om vad dom ska tänka på tills nästa gång.
 
Jagette
Ödla Mona Takida
Ebba höll koll så att dom putsade tränsen ordetligt :)
Och som belöning för att hon klarade av sitt uppdrag galant så blev det lite fredags lek.
Nu efter lunch så har det varit några elever nere i stallet och motionerat hästar, stalltjänsten och jag har fyllt på foder och pysslar nu med dom andra hästarna som inte ska jobba idag.
Jag har samtidigt en elev här på eftermiddagen som  tar igen det hon missade i morse då hon inte mådde bra men har kryat på sig så pass att hon kunde komma nu och fixa det.Bra jobbat!
Hon håller nu på att snygga till Santana för visning.
 
Önskar alla en trevlig helg!
/ Sara
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0