Överraskning

Vi körde ett luciatåg på morgonen för alla lärare och instruktörer utanför matsalen. Det var lite trångt för hästarna och ute ville inte alla stå helt stilla men det gick bra ändå.
Roligt att få höra alla fina kommentarer om gårdagskvällen och lussefirandet idag.Tack från oss alla som var inblandade.

Som ni läst så var ju Lena dålig i går kväll och i morse tyckte jag inte hon var helt ok så jag var ute och gick några vändor. Men hon bajsade inte och hon la sig och vila så jag blev lite orolig för henne men efter lunch när jag tänkte ringa veterinär så hade hon gjort ifrån sig en hög och verkade piggare så vi rådfrågade kliniken och dom trodde att det var lungt så vi avvaktar och ser hur det artar sig.

Jenny jobbar i stallet i helgen med Malin och Bella.

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0