Globen 2013

Då var detta års Horse Show till ända.
Vi har varit igång sedan i torsdags då vi var inne och satte upp montern.
Jag,Gunilla,Caroline, Freek och Niklas har turats om att stå i montern i helgen och till våran hjälp har vi haft två elever/pass som jobbat tillsammans med oss.
Jag stod idag från kl 15 tills det var slut, vi kom iväg vid 22 tiden. Malin Petronella och Victoria har jobbat båda passen idag. Bra jobbat tjejer!
Vi har delat ut massor med material om skolan och det har varit ganska stort intresse tycker jag, många som ställt frågor. Jätte roligt!


Många gamla elever som besöker oss oxå vilket alltid är roligt.

Vi har fått jätte snälla och fina kommentarer om våran monter. Folk tycker den var jätte fin och hemtrevlig. 

Detta var ju sista året i Globen för Horse Show, nästa år är det Friends Arena i Solna som gäller. Spännande att se hur det blir i den arenan.

Tack alla för detta år och hoppas vi ses på "öppet hus" och "prova på dagar"framöver och framför allt hoppas jag att se er nya elever efter sommaren!

/ Sara





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0