Fredag

3HH
Fortkörning med klockning på förmiddagen. Hästarna ser jätte fina ut :) och klockningen sitter där den ska.
På eftermiddagen körde Victoria Fresa fort med klocka och resten motionerade hästarna som var kvar.
Jag fick försöka skrämma bort en älg som ville vara med på fortkörningen och efter mycket om och men så gick den in i skogen igen.
Sedan blev jag och Jenny kallade till fotografering för personalen till skolkatalogen. hua ve å fasa!!! Men det var ju bara att ställa upp för laget.
Medan vi gjorde det så fixade tjejerna ordning allt i stallet.

Blomman körs nu mera regelbundet av eleverna och det går jätte bra och jag är så stolt över henne som är så klok och snäll.

Förhoppningsvis bara en vecka till för hästarna att sova ute sedan får dom flytta in igen.

På fredag ska jag på begravning då kommer äntligen Niklas tillbaka och jobbar igen och sedan från v 37 jobbar han några dagar i veckan framöver.
Vilket både jag och alla elever längtat efter.
Många har frågat efter honom så nu vet ni att han snart är tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0