Fy på mig!

För dålig uppdatering men här jobbas det vet ni :p
Veckan har flytit på bra och tjejerna tränar "sina" hästar.
I onsdags var vi på treornas studentskiva inne i stan och det var en trevlig tillställning. Tack alla gulliga elever och arbetskamrater för en trevlig kväll!
 
Vi böjde Jagette och Takida igår och det slutade med att veterinär kommer hit nästa vecka och behandlar. Takida var rejält halt v.fram kota,Med Jagette var det inte så farligt utan hon är en stor och tung häst och behöver därför lite hjälp att hålla sig fräsch och fin. Så dom är snart tillbaka igen.
 
Igår var Bella (gammal elev) här och hälsade på och hjälpte till att motionera Ödla och Surfinia
 
Ödla
Surfinia
Tjejerna körde fort med sina passhästar igår
Till vänster Carro och Quinta till höger Elin och Santana
Carro och Fresa
 
Idag är jag och Elin själva eftersom Carro är bortrest så på förmiddagen har vi gjort stallet och sedan har vi städat lite utanför och runt om kring stallet.
Elin red sedan fort på Jalle och jag var med ner till rakan och tänkte fota lite men det gick sådär......Måste ta tag i fotandet igen,är inte vän med min kamera för tillfället.
Men ni får några bilder i alla fall.
 
Trevlig Helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0