Föreläsningar

Föreläsningar på UDS i Uppsala

Tisdag 16/4 kl.19.00

"Hjälp min häst har en sårskada"

Föreläsning och praktiska tips som kan vara till hjälp om din häst har skadat sig.

Föreläsare är veterinärer och djursjukvårdare från Hästkliniken

Torsdag 2/5 kl.19.00

"Mager vs fet - vad gör jag för fel med min häst"

En föreläsningskväll om utfodring där även den senaste forskningen om metaboliskt syndrom redovisas.

Föreläsare är Cecilia Müller, Johan Bröjer och Kia Nostell

Vill ni följa med på någon av dessa så anmäl dig till Travsara i stallet (tar ej emot anmälan via telefon/sms)så fort som möjligt då jag måste ringa och säga hur många vi är som kommer.

Det finns 8 platser/föreläsning,Anmälan är bindande och jag åker inte om bussen inte fylls.

Vi åker kl 17:00 från matsalen båda tillfällena.

Hela och rena kläder! Gärna Berga jackor ni som har en.

Välkomna!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0