Blomman och Wilma i ridhuset

På förmiddagen har jag skrivit listor på täckes storlekar åt hästarna eftersom vi måste köpa nya täcken och även en lista på andra saker vi behöver tll stallet.
Börjat renskriva träningstips efter Montè dagen på Solvalla som jag sedan kommer sätta upp i stallet.
 
Nu efter lunch fick jag hjälp av Columbine att släppa små tjejerna i ridhuset
 
Blomman tyckte det var skönt å rulla sig lite
 
Först lite bus sedan ser man hur fint hon travar. Hon breddar nått enormt bak.
I dag är jag själv i stallet så det blir ingen tömkörning idag det var därför dom fick sträcka ut lite i ridhuset istället men i morgon kommer Niklas så då ska vi ut å springa  igen.
Nu ska jag ut å köra Fresa sen kommer Philip och kör Lady med mig.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Det var inte lite hon rullade sig heller;)

Det var verkligen fin trav! Iaf för at vara travare. Tror inte hon kommer så långt med det på en dressyrtävling dock...

2012-09-17 @ 18:30:03
URL: http://ebstli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0