Tröttmössa :)

 
Pigg å glà efter 3 timmars sömn inatt...sova kan man ju göra i graven eller hur?
Lastade Ödla vid 07:45 och begav oss till Hästkliniken i stav.
Hon är fortfarande 0,5 grad halt så vi beslutade att hon skulle gipsas om och komma tillbaka igen på Fredag och då kör Gunilla och Caroline dit henne då jag tänkte vara ledig.
 
När vi kom hem hjälpte jag Gunilla med lite mockning  i ridstallet och pratade lite om allt som hänt i helgen.
Janina och Michaela red varsin häst på förmiddagen.
 
Efter lunch så hade jag övning med 3HJ och Columbine frågade om hon fick vara med på ridningen med Yoggi för dom skulle hoppa och visst fick hon det :)
Jag har ALDRIG sett Yoggi gå så avspänt och vara så mjuk någonsin! Jag blev riktigt imponerad!
Hon älskar att hoppa och hon hoppar bra oxå, ibland om man kommer lite fort på hindret blir hon lite flack och hoppar mer frammåt än uppåt men Columbine fick till det riktigt bra. Hon är inte lätt att rida då det är mycke motor att tämja haha.
 
Nöjd Yoggi står och väntar på sin tur
De andra tjejerna red och körde lite backjobb och å herre gud va fin Opus börjar bli han tar backen som om det var hur lätt som helst.
Lady dansade upp för backen på lätta ben hon oxå,hon börjar lägga på sig lite mer hull oxå vilket är jätte skönt.Snart dax för henne att få komma in till Solvalla och gå provlopp.
Quinta fuskade lite å la rumpan åt höger ibland men då fick han skritta upp för backen istället. Carro hjälpte honom jätte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0