Mijöträning

Igår hade vi Miljöträning i ridhuset vi började med första gruppen kl 17:00 det var sex ekipage i första gruppen.
Jag blev riktigt stolt och glad att alla hade satt på sig säkerhetsvästar :)
Tjejerna kom in med tanken att detta kommer aldrig gå och min häst kommer inte fixa det här men tji fick dom det gick strålande och alla hästar gjorde alla moment. Vi höll på 1.5h med båda grupperna så nästa grupp började ca kl 18:30.
Jag blev oxå super glad att hela läktaren var full med folk som tittade och fikade.
Jätte lyckat blev hela grejen och vi ska bestämma ett nytt datum då vi kör igen och då kanske det kommer med en rökmaskin *häftigt*
Tyvärr la min iphone av så jag fick bara bilder och filmer från första gruppen.Filmerna kommer i senare inlägg.
 
Håll tillgodo
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0