2HH

Har haft 2HH hela dagen vi började med mockningen och sedan körde jag ut med Bella Victoria och Jenny vi körde GP medan resten gjorde ordning sina hästar för jobb på rakan.
Amanda red Opus i hans första jobb på rakan under ryttare, han var helt ok. My red Pucken som tyckte det gick alldeles för sakta haha Elvira körde Takida som såg fin ut,andra My körde Fresa. Jag själv körde Chippen. När vi var klara så åkte jag iväg på lunchen och hämtade våra klippmaskiner som varit på slipning.
Efter lunch körde och red vi motion.
Jag och Jenny körde Surfinia alla andra red förutom Amanda som hade med sin egen travhäst.
Elvira-Mona
My F- Mumin
My- Ödla
Bella-Jalle
Victoria-Lady

Önskar alla en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0