1or

Mockning som vanligt på morgonen sedan gick vi egenom senor leder puls andning slemhinnor mm.
efter lunch körde dom själva för första gången och det gick ju strålande bra.
När alla elever slutat för dagen skulle jag och Niklas fylla på foder och sedan går jag ut i stallet och ska slänga krafftsäckarna och då smäller ett hjul på en långvagn och jag trodde jag skulle göra i brallan så rädd blev jag.jag skrek  som en stucken gris hahahaha medans Opus och Takida kollar lungt ut genom boxgallret och undrar vad som hänt.
Tur det small inne och inte när vi körde det small som ett pistolskott *puh*
I morgon ska Gunilla och Caroline ta med Ödla på återbesök till kliniken så vi får se hur det går jag själv är  ledig i morgon.

Jag kommer jobba eftermiddag i helgen åt Gunilla eftersom det kört ihop sig lite för henne så vi får hoppas att det är lungt denna gång jag har jour.
 
Trevlig Helg!
Sara
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0