Stallmålning

Ja som rubriken säger så har jag börjat måla stallet och har idag hunnit med ena kortsidan så högt som jag når med hela min längd hahahaha sedan tog färgen slut och när jag kommer till Flugger så var Rödfärgen slut så dom skulle ringa i morgon när den kom in.
Men måste iallafall fixa upp byggställningen så jag når upp överallt för jag vägrar stå på stege det är sjukt läskigt.




Visst blir det fint?


Planterade även blommor utanför stallet på förmiddagen det betyder sommar för mig att börja plantera och göra fint.




I morgon på förmiddagen åker jag kanske till Solvalla med bil och släp och hämtar hem våra vagnar som står kvar.

På fredag tar våra 3or STUDENTEN alltid lika tråkigt när dom försvinner men man får hoppas dom kommer och hälsar på oss och att man ser dom  på landets travbanor framöver.
Avslutningslunchen börjar kl 11 och brukar alltid vara mycket trevlig och framför allt god :) och den hemliga desserten är ju gudomligt god!
Utspringet blir ca 13:30



Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0