Torsdag

Jag och Jenny var i stallet vid 06:30 så vi skulle hinna köra/rida innan lektionen och innan Flicka skulle åka.
Jag körde Anna och Jenny red Ödla vi va på ängen borta vid skjutbanan.
Sedan sa jag Hej då till Flicka som fick lämna jordelivet idag.
Efter det så filmade jag Jenny och Peter som skulle göra en instruktions video om Mockning till deras instruktörsutbildning.
Först var det meningen att jag skulle visa selning men jag kände mig inte så peppad på det efter att Flicka åkt.
Åkte till Lillhästen i Stav och handlade 2 linfrö säckar till Orion och ett Järvsöfaksbett åt Opus så att eleverna skall orka köra honom om han fungerar på det men jag ska köra honom på det ett tag först och se hur han känns.
Dax för lunch och efter det skulle jag ha haft Sara men hon hade migrän så Jenny följde med till Solvalla och körde och red hästarna där, fick även med en praktikant ut som red Pucken.
11 timmar senare är man hemma och har precis grillat för andra kvällen i rad. Det är så skönt nu när man kan sitta ute en stund på kvällen och koppla av.
I morgon är det 2hnsam som har heldag inne på Solvalla men innan dess ska jag köra lite intervaller med Opus hemma hade jag tänkt.
Och i helgen gör jag ett nytt försök till att vara ledig, får se hur det går....
Hoppas det blir lika bra väder i morgon som det var idag så hästarna får lapa lite sol och slippa täckena dock med ler inpackning som följd.
Kram och ta hand om varandra
Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0